شرح وظايف اداره اموال وانبار ها
1-اقدام به حفظ ونگهداري اموال شهرداري وتهيه وتنظيم فرمهاي مختلف ودفاتر اموال
2- نظارت در حسن اداره امور انبار هاي مختلف شهرداري ونگهداري حساب آنها
3- اقدام به تحويل اثاثيه منقول شهرداري
4- صورت برداري وبر چسب زدن بر روي اثاثيه واموال منقول وكنترل در نحوه استفاده وسائل وقطعات ماشين الات ولوازمي كه جنبه سرمايه اي دارند
5- ايجاد اعمال سيستم كارتكس در كليه انبارهاي شهرداري به منظور استفاده صحيح در امر وسائل وقطعات يدكي ماشين آلات
6-شركت در كمسيو نهاي اداري ومالي به ويژه در مورد انجام مزايده ها وطرح وسائل واثاثيه منقول اعم از مستعمل واسقاطي يا قابل استفاده
7- نظارت در امر فروش محصولات وفرآوردهاي شهرداري از قبيل گل وميوه و محصولات كشاورزي وغيره
8- اقدام به تشكيل انبار هاي مختلف بمنظور نگهداري وسائل ولوازم ومايحتاج شهرداري وبرقراري روش صحيح ومتحد الشكل در اين زمينه ونظارت مستمر وپيگيري در اجرا ي صحيح اداره انبار ها
9- پيش بيني لوازم وقطعات مورد نياز كه در انبار ها موجود نمي باشد
10- تطبيق كالاهاي خريداري شده با صورت وضعيت قبوض وحوالجات انبارها
11- تحويل وكنترل اجناس وارده وامضاء قبوض وفرمهاي وصورت جلسات مربوطه
12- انجام ساير امور مشابه ودستور اتيكه از طرف مافوق در حدود وظايف ارجاع ميگردد
13-نظارت بر تحويل وسايل انبار ها توسط انبار داراناز روشهاي FIFO و LIFO وميانگين توزين
لیست آمار وفعالیتهای انجام شده اداره اموال وانبارها در سال 1384
1- روئیت وبازدید قطعات ولوازمات یدکی خریداری جهت خودروهای اداره 2088 مورد وصدور قبض انبار
2- ارسال2088 مورد از مدارک قبض انبار خودروها به سازمان خدمات موتوری جهت درج در پروندهای مربوطه
3- اقدام در خصوص تحویل و عودت 60 قلم کالا ووسایل مازاد واسقاطی به انبار طی 60 مورد قبض برگشتی صادره به انبار
4- اقدام در خصوص خرید وسایل مورد نیاز به تعداد 90 قلم کالا از جمله جاروب موئی - تی نخی –
تی لاستیکی – صابون مایع دستشویی و مایع ضد عفونی – قند وچای – پودر شستشو – ضد یخ و مایحتاج ضروری بصورت چند ین بار در طول سال
5- در خواست خرید 28 هزار لیتر نفت سفید وتوزیع بین واحدها یکه فاقد شوفاژمی باشند در فصل زمستان
6- تهیه لیست و در خواست خرید 90 قلم لوازم التحریر وتحویل وتوزیع بین واحدها ضمن صدور وطی 500 مورد حواله انبار ( ضمناً 50 قلم از لوازم التحریر در طول سال چند بار تکرار می شود )
7- خربد وتحویل 60 قلم لوازم از قبیل الکترو پمپ شناور کولر ، تابلو برق ولوازمات واتصالات لوله کشی ولوله پلی اتلین و شیرالات جهت احداث سرویسهای بهداشتی ونگهداری در انبار
8- تحویل وحفظ ونگهداری 20 جلد کتاب وتعداد209 قلم لوازم وتعدادی چینی آلات در انبارمرکزی
9- رویت و مطابقت کلیه اقلام خریداری شده با فاکتور ودرخواست خرید جهت شهرداری مرکز و واحدهای وابسته ومناطق ششگانه وصدور تعداد5450 موردقبض انبار 5450 مورد حواله انبارو ثبت در کامپیوتر و تعداد500 مورد حواله انبار جهت انبار مرکزی.
10-رویت و مطابقت کلیه مصالح خریداری شده با فاکتور جهت واحدهای وابسته به شهرداری ومناطق ششگانه وصدور500 موردقبض انبار لوازم ساختمانی ومصالح.
11- نسب تعداد1109 مورد برچسب اموال و ثبت مشخصا ت اقلام و اموال خریداری شده واحدها و ثبت در دفا تر طبقات اموال غیر مصر فی (منقول)
12- بایگانی تعداد 18500 برگ قبض و حواله و قبض برگشت به انبار و صورت جلسه و نامه های متفرقه در پرونده دوایر و واحدها و مناطق
13- اقدام در جهت تحویل و تحول اثاثیه و اموال واحدهای شهرداری
14- اقدام در جهت تحویل کلیه اموال سازمان برنامه ریزی و طراحی شهر کرمانشاه و آموزش لازم به جمعدار اموال همان سازمان
15- تهیه و تنظیم لیست کلیه اموال و اسقاطی و ارائه به شورای شهر جهت برگذاری مزایده طی دو مرحله
16- تهیه و تنظیم لیست کلیه اموال و اثاثیه به حسا برسان مستقل در شهرداری
17- تغییر و تحول و انبارگردانی کلیه واحدها در شهرداری مرکز و تعدادی از مناطق
18-تحویل و توزیع چراغهای راهنمایی با کلیه لوازمات بین مناطق با همکاری شورای ترافیک
19- تحویل و توزیع و سایل سرعت گیر با لوازم جانبی آن
20- تحویل و توزیع رنگهای ترافیکی ومواد لازم با همکاری شورای ترافیک به اداره راهنمایی و رانندگی
21- طرح مکانیزه نمودن اموال شهرداری
22- بازدید از اموال وانبارهای سازمانها و مناطق و کنترل دفاتر آنها